3 Mayıs 2011 Salı

Minik ayaklar


Irmak yürümeye biraz geç başladı; bu benim dileğimdi aslında ama bu kadar da geç olmasını beklemiyordum :) Korkaklığı ile beni bile geçti:) Aslında 10 aylıktan beri tek elimizi tutarak çok güzel yürüyordu, dışarıda görenler yürümediğine inanmıyordu. Ayakkabı hediyeleri de bol olunca; araştırmada biraz geç kaldım :( Ve kötü olmasa da çok doğru ayakkabıyı giydirememişim... Neyse ki evde tek çorapla dolaşıyordu, hiç başka birşey giydirmedim ki bu bence en doğru olanı... Bu mantıkla yapılan "pediped" ayakkabılarını aldım ama Irmak'ın ayakları yaşıtlarına göre küçük ve tombul ayaklı olmadığından tam yürüme ayakkabısı (next steps) yerine, orginal Pediped'in ilk adım ayakkabısını aldım.

Çünkü yürüme ayakkabısı 21 numaradan başlıyor, bizim kuzunun minik ayakları 20 numara :) Genelde bebeklerin tombul ayakları oluyor, bu tip bebeklere tavsiye ederim. Yumuşak ve altı ince olduğu için hem evde hem dışarıda çok rahat etti. Ayakkabı giymek istemeyen kız, şimdi kendisi getiriyor giydir diye:) Tabiki her bebek ayakkabısı gibi pahalı! üstelik yurtdışında yarı fiyatına olması daha da acı...
Eee benim kızım tek ayakkabı ile kalamaz değil mi:)

Diğer ayakkabısını da klasikleşmiş Kifidis'ten aldık... Orda bile her kalıp uymadı bizimkinin ince ayaklarına...

Neyse tam ona göre olan kalıbı bulduk ve rugan ayakkabı çoook tatlı oldu..
Onlarla da rahat etti. Tabi bu daha da pahalı!
Üç ayda bir ben kendime bu fiyatlara ayakkabı alsaydım ayakkabılarım 3 katı kadar olurdu:)

1 yorum: