2 Mayıs 2011 Pazartesi

Her an"ne" güzelin öyküsü

Her anın bir değeri olduğunu,
Her anın yaşanmaya değer olduğunu,
Her anın güzel ve keyifli olduğunu anne olduktan sonra ve çok sevdiğim yakınlarımı kaybettikten sonra daha da  iyi anladım. Bu yüzden "Her an ne güzel" dedim! Her anı da hayat koşturmacasından sevdiklerimizle paylaşmıyoruz; belki bu sitede anlarımızı kaçırmadan paylaşma fırsatımız doğar diye düşündüm...

Tabii ki her annenin de güzel olduğunu unutmadım:) En güzel en iyi hep kendi annemizdir... Hele de benim annem!   :) Annem gerçekten adı gibi bir melektir... İyi bir anne olmanın yanı sıra süper anneanne de olmuş ve enerjisiyle beni her geçen gün daha da hayrete düşürmektedir!

Bu bloga başlama öyküm ise araştırmacı ruhumun anne olunca da devam edip herkesin şöyle yap demesine bir cevap verebilme yeteneğim sayesinde arkadaşlarımın desteği ve iletişim dünyasının tamamiyle sosyal medyaya yönelmesi ile ben de şansımı denemek istedim. Ayrıca hem benim hem eşimin yakınlarımızın İstanbul dışında olması da etken...  Bu blogun anne-çocuk paylaşımlarının yanı sıra gündem, sağlık, yeme-içme, süspüs, çiçek böcek, doğa, hatta teknoloji ile ilgili bilgilerin de yer alacağı bir site olmasını diliyorum...

Tekrar merhaba! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder