7 Nisan 2012 Cumartesi

"Macera"da 2. gün

Dünkü yazımı Irmak doğruladı, bildiği halde yapmadı kakasını, çişini tuvalete. Çişini yapmayan Irmak En son artık küloduma yapacağım demiş. Yeter ki yapsın sıkıntı çekmesin diye tamam denilmesine kararlaştırmıştık. Ancak anneannesi, ne guzel tuvaletini yaptın bezsiz de bundan sonrakinde de tuvaletine yaparsın diyince, hayır yapmıycam demiş.
Neden Irmakcığım diye sorunca ise "CANIM ÖYLE İSTİYOR" demiş. 
İşte son nokta bu, canım öyle istiyor, bu lafı nerden uydurdun, nerden duydun, 
Tahmin ettiğim gibi Irmak zorlama ile değil kendi canı istediğinde yapacağını zaten açıkça ifade etmişti.... 


Eveet dün gece uyurken bez çıktı, yatmadan önce çiş yapıldı ama ben tam yatmadan önce bir bakayım dedim; sonra da baktım ki ıslak, zaten dokunmam ile uyanması bir oldu.. Bir uayndı mı uykuya dalması zor olan Irmak 2 saat uyumadı, bu sefer ben de gerildim doğal olarak uykusuzluktan ve gece yarısı ağlamasından... Ama ne kadar uykuyu sevmesek de biri derin uykuda beni uyandırsa kaplan olurum..  Irmak da haklı boyle melek gibi uyurken uyandırılır mı çocuk :S
Gece yine bez bağlamaya devam mı etsek, böyle ıslak da uyunmaz ki... Alıştırma külodu aldık, onunla devam edeceğiz ya da... yine başladı uçuşmaya sorular...
Yarın bu soruların yanıtlarını 2,5 yaş kontrolune gidince alacağız. Madem öyle bu hafta niye başladık değil mi? Haftaya başlasaydık, önce herşeyi konuşsaydık doktor ile... 
Yine kendime kızıyorum; tüm ekipman hazır olmadan Irmak'ın istemesiyle bu olaya başladık...
Herşeyi planlı yapan ben iş kritik noktalara gelince neden rahat davranıyorum.. rahat davranırken de tedbirsiz oluyorum diye... Henüz vakit var diye tuvalet eğitimi ile ilgili şeyleri okumamıştım.. Gerçi okusan ne oluyor, Irmak literatür dışı kendi akımını yaratıyor ... Örneğin çişi geldiğini zaten söylüyordu, 
Neyse ne yapalım, kendimi üzdükçe Irmak bunu hissedecek ve  herkes gibi bizde bir ileri iki geri bitireceğiz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder