5 Nisan 2012 Perşembe

Irmak'tan inciler...

Ne zaman konuşacak; sesi nasıl olur acaba, nasıl konuşur derken, 
Önce "bu ne ? bu ne?"ler başladı. 
Sonra öğrendiklerini her gördüğünde söylemesi ve onay beklemesi.
Şimdilerde ise "neden?"ler başladı. Nasıla döndüğünde oldukça zorlu şeyler bekliyor bizi!
Bıcır bıcır çok güzel konuşmaya başladı. Her dediği ilginç şeyi not alsaydım keşke, hatta efektler için video gerekli; (video çekmek zor tabi, hele de Irmak'ın ben bakıyım diyerek yaptığını da bırakmasını düşünürsek:)) çünkü unutuluyor maalesef; buraya yazmanın en güzel yanı da bu:)


Irmak: Annecim beyaz terliklerimi bular mısın? odam da yok da.
Anne: salona bak
Irmak: ha tamm buldm


Yemek kokan mutfak camını açan anneye; sen balık koktu diye camı açtın, birden üşüdüm ama!


Çok acıkmışım anne daha omlet var mı omlet? 


Eğer başka bir odadaysam gelince ; "noolduu?" "nooldu" 


Evde gordugu böceğe; "burası bizim evimiz, annenin babanın yanına git"


Kahvaltıda kaymağı görünce; aa inek süt mü getirdi? 


Bugün ne yemek vaaarr? ne pişirdiniz? :) Yanıt veren anne veya anneanneye; Oooo :)


Duvara resimlerini beraber yapıştıralım mı Irmak diyen anneye; çok güzel olur ben tutkal getireyim.


En şaşırdığım; kucağıma alırken hoop dedim ve 
hoop hoop hoppacık, sen bebekken bana boyle diyordun. 
Aaa evet unutmusum Irmak
Denizde yapıyordun; ben ayağımı yere basamadım, sen de hoop hoop hoppacık yaptın. 
Şaşkınca baktım ve öptum sadece. Hiçbir hatırlatma, konu vs. geçmeden nasıl hatırladı bilmiyorum:)


Odasında duran fil biblosuna; bak burnu uzun filin. 
Evet filin hortum gibi burnu var.
ve şarkı söylemeye başlar: Burnu uzun lülü, kaşı keman gıy gıy, 
şarkıya eşlik ederek saçı rüzgar vu vuvu diye tamamlamak isterken
anneee, filin saçı var mı? yok yok...
evet haklsın yok,şaşırdım ben. 
ah anne... karnı davul güm güm... 


Annecim bugun bir sürpriziiim var! 


Aklıma bir şey geldi, söyleyebilir miyim?


Kahavaltı masasına gelen yumurtaya omlet diyen babasına: "Baaabbaa o omlet değil." 
Nedir kızım?
Yağda yumurta...
Omlet nasıl oluyor, hepsi yumurta değil mi? 
Omlet boyle boole çırpılır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder