20 Nisan 2012 Cuma

Aktivite

Hem Irmak'ın hem benim en zevk aldığımız anlar bunlar...Bayılıyorum onu birşeyler üretirken izlemeye, o da bunu hissettikçe daha da güzel şeyler çıkartıyor ortaya...
Bir gün akşam otururken, "anne bak şimdi napacağız" diyerek durumu tersine döndürdü.
Önce kağıt getirdi, tutkal, boya kalemleri ve düğmeler getirdi. Tüm bunları getirirken de tek tek söylüyor, [her anını kameraya çekmek istiyorum ama anında büyüsü bozuluyor ve ne yaparsa bitiriyor bir daha yapmıyor.. O yüzden sessizce onu izlemek durumunda kalıyoruz:)]
Düğmeler sonrasında dergiden çıkan kartonalrı ve makası getirdi. Sen bunları kes ben yapıştırayım dedi.


Kendi kendine tüm malzemeleri getirerek birşeyler yapamsı beni hem şaşırttı, hem de onunla gurur duydum!
Becerikli, tatlı, gözlemci kızım benim!!
VEEE işte ortaya çıkanlar...












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder